"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

ارث

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ب.ظ
انتقال "قَهری"
و "فوری"
به ورثه است...


* همنشینی با بدها، سوء ظنّ به خوب ها را "ارث" می گذارد...
(بحار الأنوار)
  • موافقین ۱۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ب.ظ
  • سید.م

نظرات  (۱۵)

بیگ لایک
  • زهرا احمدآبادی
  • کاملا درسته.......موافقم....
    +++++++++
  • مسعود دهقان
  • بسیار عالی
    میگم چقد بهتر شدی توی این چند سال :) زیاد با من گشتی این طور شدی ها...قدر من رو بیشتر بدون:)
    پاسخ:
    آقا شیخ...
    +
    کمال شما در بنده اثر نموده است... :))
    +
    ممنون...
    نظر رو که خوندم اصلا حواسم به پست خودم نبود..
    اومده بودم بگم التماس دعا و ان شاالله سلامت برید و برگردید..
    حواسم که جمع شد گفتم کاش راست بود..
    التماس دعا اگه روزی مرئی یا نا مرئی راهی شدید..ان شاالله اربعین..
    یا حق..
    پاسخ:
    إن شآء الله اربعین همراه با سربازای امام زمان و زیارتی با معرفت، و همچنین روزی شما...
    یا علی...
  • محترق الزهرا (سلام الله علیها)
  • تا نیت چی باشه...
    پاسخ:
    بالاخره اثر وضعی روش بحثه...
    :)
    عجب
    خدا را باید جست نه در دل ها بلکه در همه چیز
    ++
    پاسخ:
    بله...
    تا نیت چی باشه!
    بالاخره اثر وضعی روش بحثه...

    واقعا خیلی باید مراقب باشیم
    خدا خیرتون بده
    التماس دعا...
    پاسخ:
    محتاجیم...
    :)
    خودم تجربه دارم
    آتیش خیلی بدیه!!!

  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • ++
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • ++
    شهادت امام محمد باقر رو بهتون تسلیت میگم :-(
    پاسخ:
    تسلیت...
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • ++
    :-O