"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

خواهر

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ

برادرت از خشکی دریای محبت تو

تشنه ی محبت خیابانی ها شد...

  • موافقین ۱۰ مخالفین ۱
  • سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ
  • سید.م

نظرات  (۲۷)

  • شکرانه سادات
  • و شاید هم برعکس
    برادر

    خواهرت از خشکی دریای محبت تو

    تشنه‌ی محبت خیابانی‌ها شد...


    یاعلی

    پاسخ:
    به برادر هم خواهیم پرداخت...
    یا علی...
  • شیـعــِـه مـولا عـلی
  • سلام
    هم زیبا و ادبی
    هم پر مفهوم
    هم تاسف بار
    در کل خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    سلام
    ذبح شدم رفت:))
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • گل گفتی
    پاسخ:
    حرف دل بود، نه؟؟:))
    وااا برعکسه؟:)))
    والا بعضی پسرا از خیابونیا یه چیز دیگه میخوان نه محبت:))
    + من داداش موخوااااام:(((((((((

    پاسخ:
    آره، برعکسه...
    +
    از خیابونیا... اگه خواهر ها اجازه ندن به مرحله ی خیابون برسه چی؟؟
    +
    تک فرزند بودید، آره؟؟
    إن شآء الله داداش دخترتون...
    داداش من کلا گذاشت رفت :دی 

    و بالعکس
    پاسخ:
    به برادر هم می رسیم...
    این پست به چ معناست؟!؟
    خوبه یا بد این خواهر چادری؟!
    این خواهر همسرِ برادره؟یا چی؟!!!!
    مقصر خواهرس یا برادره؟
    پاسخ:
    :)))))))
    +
    میخواستم بگم خواهرها باید تو خونه خیلی به برادرهاشون محبت کنند...
    +
    همسر؟؟؟؟!! نه، فقط ۱خواهر که وظیفه ش رو بهش متذکر شدیم...
    +
    هر دو...
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • ؟
    پاسخ:
    ؟
    سلام علیک
    ان شا الله کسایی که داداش دارن یه تکونی بخورن...
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام
    إن شآء الله...
    محتاجم...
    آهان..درسته..
    متاسفانه اغلب همینه که میگید..
    ولی باز کلیت نداره..گاهی کسی بیماره و اونجا دیگه نمیشه کاریش کرد..

    پاسخ:
    بله، ما با موارد خاص کاری نداریم...
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • یعنی الان علت "تشنه ی محبت خیابانی" شدن پسرا، خواهران دیگه؟!
    خوب به نظرم آدم باید خودش ذاتش خوب باشه.....
    پاسخ:
    علت تام، نه...
    اما از علل محکمه...
    +
    بحث ذات به عاقبت مربوطه... روند عادی زندگی چی؟؟
    +
    پس کسی تبلیغ دین نکنه چون بد ذات ها آدم نمیشن؟؟ هر کس وظیفه ی خودش رو باید انجام بده و کاری به ذات دیگری نداشته باشه...
    چیزی که ما در اطراف دیدیم اینه که داداشا اینقد تخس شدن که
    جواب محبتو با اذیت می دن:))
    اوره:(
    داداش دخترم داداش من میشه آخه=((((((((((((((( :)))

    Objection=(((


    پاسخ:
    اون روحیه از سر تعجب از محبته خواهرهاست:))
    +
    هر کس مأمور به وظیفه ست...
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • خوب پس اونایی که خواهر ندارن چی؟!

    منظور من این نبود که تبلیغ دین نکنیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    این جمله یعنی چی؟ "بحث ذات به عوقبت مربوطه" ؟؟؟؟

    بعضی پسرا ها هم هستن که هرچی بهشون محبت کنی بازم به سمت نامحرم کشیده میشن.....
    پاسخ:
    من برای بعضی پسرها ننوشتم، برای عموم نوشتم...
    +
    بحث ما راجع به برادرها نیست که بگیم اونایی که خواهر ندارن، چی؟؟ اون هایی که خواهر هستن، محبت کنند... کار زیادیه؟؟
    +
    من گفتم بحث ذات به عاقبت مربوطه؟؟؟؟ :)))))
    هر وقت این بچه غول به من محبت کرد منم می کنم
    فقط بلده گیر بده!
    :'( وقتی اون هیچ احساسی به من نداره من برای چی خودمو کوچیک کنم؟

    پاسخ:
    محبت کردن که کوچیک کردن نیست. پیامبر به کسی که بهشون زنگ هم می زد، محبت می کردند، اهل بیت به کسانی که بهشون دشنام می دادن محبت می کردند، محبت کردن کوچک کردن نیست...
    +
    شما باید کار خودتون رو انجام بدید و کاری نداشته باشید که دیگران کارشون رو انجام میدن یا نه...
    +
    به نظرم بعد از ۱مدت محبت شما، رفتار اوشون هم تغییر می کنه...
    بله واقعا!
    خداروشکر ما برادرمون رو تشنه نذاشتیم:)
    عالی بود ممنون :)
    پاسخ:
    احسنت بر شما...

    باسلام واحترام

    وب سایت بسیار جالب و پر محتوایی داری استفاده بردم

    اگه امکان داشت به وبلاگ( khademoreza.blog.ir) ما سر بزنید

    باکمال تقدیر وتشکر

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    ممنون...
    سرمی زنم إن شآء الله...
    محتاجم...
    بره گمشه خوشم نمیاد ازش:|
    کلا ما با هم هیچ سنخیتی نداریم غریبه رو ترجیح می دم به این مثلا برادر
    رفتار ایشون کاملا از نظر خودش پسندیدست و تغییر نمی کنه
    + با وجود چنین رفتاری من اصلا انگیزه محبت بهش ندارم دوستش هم ندارم محبت نتیجه ی علاقس:|

    پاسخ:
    حالا از ادبیات بهتری استفاده می شد به جایی برنمی خوردا...
    +
    بله، متأسفانه دردی که ما روش دست گذاشتیم، همین ترجیح غریبه ست...
    +
    بنده بازم میگم که میشه فضای ارتباطتون رو تغییر بدید. اولش باید بخواید. همین...
    همین ادبیات براش بهتره...
    مشکل اینجاست که ایشون همه رو با اعتقاد خودش می سنجه
    هر کس با ایشون هم اعتقاد بود آدم خوب و درستیست و هر کس نبود بدرد لای جرز دیوار هم نمی خوره
    چقدر راحت یه آدم می تونه با داشتن ریش و تسبیح و یقه خفه کن شیخی به خدا نزدیک بشه برام عجیبه!:|
    نه فقط از ایشون در مقام برادری بلکه از همه مذهبیا حالم به هم می خورد
    آدمایی خود خواه مغرور که فقط خودشون رو قبول دارن و از ترسشون باید همیشه اعتقادت رو پنهان کنی
    چنین آدم نچسبی واقعا محبت حالیش می شود؟!:|
     

    پاسخ:
    نظر به نظر بحث عمیق تر میشه:)
    +
    بله، محبت حالیش می شود...
    +
    همه مذهبی ها بد نیستند، بعضیاشون بلد نیستن چطور دلسوزیشون رو ابراز کنن، مثل بعضی پدر و مادرها...

    بله مثلا بعضیاشون مثل داداش من محبتشون رو از طریق کتک زدن ابراز می کنند:)) بسی هم شیرین!:)
    نه حالیش نمی شود من بهش ابراز کردم ولی حالیش نشده مثلا چندباری در خواب  از وسط ریش هاش براش جاده درست کردم اما نمی دونم چرا وقتی بیدار شد عصبانی شد بی لیاقت:)))))))))))))))) خخخخ
    پاسخ:
    خب هر دو کارتون اشتباهه...
    و چون معتقدم انسان ها در حال حرکت اند، اگر در مسیر بدی باشه، بیشتر هم خواهد شد...
    +
    به نظرم مسیرتون رو عوض کنید تا از زندگی لذت ببرید، کمی تأمل...
    بله مثلا بعضیاشون مثل داداش من محبتشون رو از طریق کتک زدن ابراز می کنند:)) بسی هم شیرین!:)
    نه حالیش نمی شود من بهش ابراز کردم ولی حالیش نشده مثلا چندباری در خواب  از وسط ریش هاش براش جاده درست کردم اما نمی دونم چرا وقتی بیدار شد عصبانی شد بی لیاقت:)))))))))))))))) خخخخ
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • ؟؟؟؟؟؟؟
    احتمالا من درست متوجه جوابی که به کامنتم دادید نشدم !
    پاسخ:
    کدوم کامنت؟؟
    این تنفر دیگه به حدی رسیده که کاریش نمیشه کرد!


    پاسخ:
    نا امیدی؟؟؟؟
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • شما فرمایش کردین "بحث ذات به عاقبت مربوطه"....
    من پرسیدم "بحث ذات به عاقبت مربوطه یعنی چی؟"....
    شما فرمایش کردین "من گفتم بحث ذاتوبه عاقبت مربوطه"؟؟؟؟؟؟ :)))))))

    ؟؟؟؟؟؟؟ ......الان دقیقا چی شد، خودمم نمیدونم .....!
    پاسخ:
    مزاح بود. منظور اینکه، اگر ذاتی بد باشه، نهایتا عاقبت به شر میشه. اما لزوما این نیست که زندگی بدی هم پشت سر بگذاره...
    یک چیز از نا امیدی هم بالاتر
    با این همه جرو بحث و فوش و فوشکاری و دعوا امیدی نمانده:)
    پاسخ:
    ...
  • یک دختر شیعه
  • خیلی. قابل. تامل بود
    پاسخ:
    بله...
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • در کل عمویی من با این پست مخالفم !!!!!!
    نمیگم اصلا تاثیر نداره ولی خوب از علل محکمم نیست !
    پاسخ:
    به هر حال به نظر ما از واضحاته، تعدادی از خواهرها هم تأیید کردند...
    +
    شما مختارید بپذیرید یا نپذیرید...
  • از تبار نسیان...
  • سلام
    پستهاتون رو میخونم..
    قبول دارم..
    شاید دل نوشته اند،شاید درد نوشته اند،نمیدونم،
    ولی اغلب به خانوم ها اشاره داشتید..
    شاید بهتر باشه موضوعاتتون کلی تر بشه..

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از انتقادتون...
    +
    شاید کمتر بپردازم...
    اما مسایل مربوط به زن امروز خیلی مهمه...
    اقا تامین عاطفی باید بشم من-__-
    پاسخ:
    خواهر، مادر
    نهایتا همسر...