"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

روضه آخر شب

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ

پیش علی(علیه السلام)

سفارش تابوت

داده ای مادر...


* از روضه های حاج منصور...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ
  • سید.م

نظرات  (۷)

  • بانوی بهار
  • :((
    پاسخ:
    :'((
  • فاطمه صادقی
  •  شریعتی اولین استاد من بود وقتی که اطرافیانم در روزمرگی واعتقادات عوامشون گم شده بودن،اگر شما فاطمه فاطمه است،حسین وارث آدم،علی تنهاست ویا 3 جلد اسلام شناسی ایشان را مطالعه میکردین شاید اینطور نمیگفتین...
    مطهری وشریعتی ابتدا در یک جبهه بودن،اما خدا میدونه که بعدا چه کسایی این دو استاد بزرگ رو از هم جدا کردن
    _استاد رائفی پور رو میشناسین؟؟سخنرانی در باره ی موسیقی دارند..

    راستی ممنون درباره پیشنهادتون..
    یا علی
    پاسخ:
    فاطمه فاطمه است اثر شریعتی تقریبا دو سال پیش فکر کنم مطالعه شده و ضعف ها و مغالطه ها رو در حاشیه ی همون کتاب یادداشت کردم... برخی دیگه از آثارش هم تقریبا مطالعه شده... خوبه اسلام شناسی شریعتی رو با حاشیه های شهید مطهری که جلد اولش از انتشارات صدرا منتشر شده مطالعه کنید تا ضعف ها و مغالطه هاش رو متوجه بشید...
    - استاد رائفی پور که خدا ثابت قدمشون بدارد، فکر کنم دو کلیپ صوتی یک ساعته با کم و زیاد دارند که گوش دادم... ولی فکر نمی کنم نتیجه ی مثبتی از موسیقی از حرفاشون برداشت بشه... آمار 70 درصد تصادفات به خاطر گوش دادن به موزیک های آنچنانی، آمار عجیبی نیست؟

    خواهش می کنم... یاعلی...
  • حانیه رحمانی
  • آخ...
  • فرزانه رهبر
  • آه :(
    تو که میون داغ بی کسی
    می بینی سوختنمو
    با حلالیت خواستنت چرا
    می لرزونی تنمو
    وای زهرا بی تو غریب میشه علی
    واای زهرا بمون بازم پیش علی...
    .
    واااای زهراا روتو بگیر اما نرو . . . . .
    وااای زهرااا تو رو خدا تنها نرو . . . .


    این یکی از مداحی هاییه که خیلی دوسش دارم. پست رو که خوندم یاد  این افتادم.
  • طلبه آینده
  • سلام خواهر بزرگوارم
    مطالب وبلاگتان کوتاه ولی پر معناست...

    پاسخ:
    سلام. 
    ممنون از نظرتون
  • یک دختر شیعه
  • الهی بمیرم :(((((((((((((((((