"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

امام حسین زمان

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ق.ظ

کاش بیایید

و ببینید

سیاه پوشان پا در رکابتان را...

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ق.ظ
  • سید.م

نظرات  (۸)

همه اش فیلمه
هیچ کدوممون مرد عمل نیستیم
وگنه میومد
شک نکن!
پاسخ:
منتظر پست بعداز ظهر باشید...
موضوعات وبلاگتون رو متنوع ترکنین خیلی بهتره
پاسخ:
فعلا دهه محرمه، ویژه ی محرم پست میگذاریم. إن شآء الله بعد از دهه...
+
اگه منظورتون در کل بود، به نظرم مطالب متنوعه، توضیح بدید لطفا
ممنون...
  • روشنا ی صبح
  • می ترسم بیاد و ببینن هیچکی نیس...
    چرا انقد مطمئنیم به خودمون...؟
    پاسخ:
    خب این تضرع بود...
    اما واقعیت رو بعد از ظهر میذارم تو وب...
  • زهرا احمدآبادی
  • اللهم عجل لولیک الفرج

    التماس دعا....
    پاسخ:
    محتاجیم
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • بانظراعصاب من موافقم......
    هعی....
  • شکرانه سادات
  • هوای حسین ع ...
    هوای حرم ...
    هوای شب جمعه زد به سرم ...

    یاعلی
    پاسخ:
    یا علی...
    سلام جناب سید
    یه روزی یه کسی یه حرفی زد که هنوزم که هنوزه حس میکنم دردناک تر از اون حرف من باب انتظار آقا ؛ نشنیدم ...
    جواب شما به اعصاب من و پست عصر رو که خواندم یادش افتادم ....
    بهم گفت ببین فلانی من و تو و هزار نفر دیگه مث خودمون منتظر اینیم که جمعه عصر برسه و بازم بگیم آقا نیومد ...
    کدوممون شده جمعه با یه دل قرص پا شیم و بگیم بعید نیس امروز آقا بیاد؟
    واقعا جمعه ها آماده باش اومدن امامیم؟؟؟
    .
    این حرفش پتک شد رو سر من ... دیدم راس میگه ... انقدری که حرف از  غم جمعه عصرا گفتم؛ از شوق و انرژی جمعه صبحا نگفتم.
    حاج اقا عالی که خدا حفظش کنه توی حرفاش یه جورایی گریزی به حرف همین بنده خدا زد ....
    .

    دعا کنید سید. بلکه دل هامون یه کم سر به راه شن ....
    پاسخ:
    سلام
    إن شآء الله...