"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

ای زن... ۲

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ق.ظ

دنیا و ما فیهایش را

بدون تو نمی خواهم...



* ر.ک: تحکیم خانواده/حدیث امام صادق(علیه السلام)...

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ق.ظ
  • سید.م

نظرات  (۲۸)

  • زهرا احمدآبادی
  • لایک.....
    سلام علیکم
    دنیا خودش زنه اونم نمیخوای؟:)
    بسیار عالی بود
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    :)
    محتاجم...
    ^_^
    پاسخ:
    خوشتان آمد؟؟
    احسنت :)
    پاسخ:
    حدیث است...
  • شیـعــِـه مـولا عـلی
  • ^_"
  • شکرانه سادات
  • اگر "تو" زن است، پس عبد فاطمه سوتی داده است و اگر نه بنده...

    یاعلی
    پاسخ:
    تو، زن است...
    یا علی...
    حدیث زیبایی بود:)
    اصولا خانم ها جذابیت زندگی هستین..

    پاسخ:
    درسته...
    در من جهانی سکوت کرده است

    «وَمَا هَذِهِ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِیَ الْحَیَوَانُ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ»
  • ܓ✿ بانوی بهار
  • حدیث عالی
    سوتی یارعبد فاطمه :))

    پاسخ:
    :)
    +
    یار عبد فاطمه رفت، ایشون عبد فاطمه ست...
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • :-)....
    پاسخ:
    :-)...
  • محب محب زاده
  • وبلاگ انجمن فدک رو لینک کنید
    هر وقت این کار رو کردید اطلاع بدید تا منم شمارو لینک کنم

    لین شما در انجمن ما قرار میگیره که دامنه اش رزبلاگ هست
    در سمت چپ انجمن لینکتون جای داده میشه
    پاسخ:
    لینک شدید...
  • محب محب زاده
  •  http://moheb36.rozblog.com/
             زن
    واژه فراترازهرمعنی..
    پاسخ:
    :-0
    :))
  • محب محب زاده
  • دوست عزیز
    شما هم لینک شدید در انجمن فدک
    پاسخ:
    ممنون...
  • ܓ✿ بانوی بهار
  • کجا رفت؟
    تو افق محو شدن ایشون؟
    پاسخ:
    ظاهرا...
    بسیار زیاد ممنان
    پاسخ:
    خواهش می کنم...
    یا خداااااا این احادیث واقعی ان؟!
    یا عیسی مسیح:))))))))))))
    جون من واقعی ان؟؟؟؟؟؟:))
    جون من؟؟؟؟؟
    نهههههه مگه میشههههه؟؟؟؟؟؟:)))
    چقدررر تفاوت نگاه!!!
    یکی میگه زن دری ست که دیو از آن داخل میشود
    یه بزرگواری هم این...
    واااای :)

    پاسخ:
    بله، حدیث شریفی است از معصوم...
    +
    کی اون نظر رو داره؟؟؟!! :-0
    +
    زن جایگاهش در اسلام ۱ چنین جایگاهیه...
    نمیشود به پستی که گذاشتید احسنت گفت عایا ؟ :)))))
    پاسخ:
    چرا نشه گفت؟؟؟!!
    امام صادق گفته؟
    دنیا و ما فیهایش بدون زنش؟!
    پاسخ:
    بله، از امام صادق(علیه السلام) نقل شده که فرمودند...
    چطور مگه؟؟!!
  • سپیده هاشمی
  • مطالبتونو خوندم جالب بودنند
    پاسخ:
    :)
    رودخانه ای زیبا در مسیر زندگی به نام خانواده
    و زلال و شیرین بودن آب این رودخانه به نام تحکیم خانواده
    و نورانی شدن زندگی عمل کردن به دستورات ائمه اطهار
    زیبا بود دوستم
    پاسخ:
    :))
    من از دیروز دارم به این حدیث فکر می کنم:)) اون نظر هم برای ترتولیانوس بود
    ( تو دروازه ی شیطانی ، تو آنکس را که شیطان جرأت نداشت از رو    به رو مورد حمله قرار دهد مجاب کردی به سبب تو بوده که پسر خدا ناگریز به مردن شده !! تو باید پیوسته جامه ی سوگ و ژنده به تن داشته باشی )

    زن موجودی است ناقص عرضی ، جنس مونث در واقع مذکری است ؛ زن محتملا نتیجه نقصی است در قوه تولیدی مرد

     زن از لحاظ جثه و عقل و اراده، موجودی است ضعیفتر ؛ زن در همه چیز به مرد احتیاج دارد، لکن مرد فقط برای تولید نیازمند زن است .

     زن باید مرد را مولای طبیعی خود بداند ، باید راهنمایی او را بپذیرد، و انضباط و مواخذه‌های وی را گردن نهد واز این طریق است که زن به مقصد اصلی و به سعادت خویش نایل خواهد آمد

    :|

    :|

    پاسخ:
    این ها که نوشتید همه نظر ترتولیانوس بود؟؟؟
    خیر
    همون که در پرانتز نوشتم نظر ایشونه
    مابقی نظرات و جملات گهربار دانشمندان و قدیسان و کشیشان مسیحی هستش

    این مطیع بودن زن و فرمانروا بودن مرد رو در اسلام هم داریم البته!!اگه سجده به غیر خدا جایز بود و...
    اما متقابلا مرد هم امر شده به نوع خاصی از رفتار
    و انگار ظرافتای روان شناختی در نظر گرفته شده برای هر دستوری:)

    پاسخ:
    بله، دقیقا...
    +
    یک نکته ای که هست، در اسلام هر ضعف و قوتی برای هر دو جنس(مذکر و مؤنت) که ذکر شده، نه دلیل بر بدی و نه دلیل بر خوبی اون جنس به شمار میاد...
    فقط بیان ویژگی هاست برای شناخت طرفین نسبت به هم، برای رفتاری و برخوردی مناسب...
    +
    به طور کلی مرد سلطان و زن ملکه. یعنی مرد اطاعت میشه و زن مورد محبت و عشق قرار می گیره...
    یکی از دلایلی که باعث شد من توجهم به اسلام به عنوان یه دین کامل همین مسئله ی زن بود
    هر چند الان به اسلام به عنوان یه دین زن ستیز نگاه میشه:(

    پاسخ:
    خدا خیر به شما بده بابت این حرفتون...
    + مرد ها وقتی اطاعت می شن ناخوداگاه به اطاعت کشیده میشن چون این اطاعت شدن رو دوس دارن
    فک کنم یکی از مباحث در روان شناسی زن و مرد هم هس
    لااقل من که اینجوری ام:))))
    تعجب کردم آخه درسته که محبتشون به خوانواده زیاده اما دنیا و ما فیها مگر توش خدا نیس!
    نمیدونم شاید هم بد برداشت کردم...
    پاسخ:
    نه نه، منظور همین دنیاست...
    و إلا زن و دنیا و ما فیهاش رو هم برا رضای خدا میدن...
    :)
    واقعا این حدیث از امام صادق هست؟ 
    من سرچ کردم و این حدیثو پیدا نکردم 
    میشه حدیث رو کامل بذارید؟
    پاسخ:
    بله، به این مضمون هست که دوست ندارم تمام دنیا و ما فیهایش را به من بدهند اما یک شب بدون همسر باشم...
    آدرس دادم، الآن متن عربی حدیث تو خاطرم نیست...