"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

هدیه ی "پت"

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۹ ب.ظ

من < آهو ؟!!!



* یا امام رضا(علیه السلام)...

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۹ ب.ظ
  • سید.م

نظرات  (۸)

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • گاهی واقعا :
    من<آهو !!!
    ای کاش لااقل :
    من=آهو !!!!
    تو منو آهو حساب کن آقاجون
    منو نوکرت خطاب کن آقاجون
    پاسخ:
    تو که آهو را ضمانت می کنی
    کی فراموش این غلامت می کنی...
    دل نسوزانید 
    یک سال است حرم ندیدم 
    پاسخ:
    إن شآء الله روزیتون بشه...

    خیال کن که غزالم ؛ بیا و ضامن من شو . . . .
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • و من گریخته ام...
    و در پی من صیاد ها....
    و در فرا رویم دام ها....
    یا ضامن آهو من یقین دارم که دستان تو تنها سهم آهو نیست...

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا...
    پاسخ:
    بسیار زیبا...
    بله ..! مهمان شدیم!!
    پاسخ:
    پذیرایی شدید؟؟...
  • یه بچه مسلمونِ منتظر
  • دست خالی برنمی گردم  این دیگه یه اعتقاده

    آخه اذن دخولم فقط باب الجواده


    به ما هم سر بزنید و دنبالمون کنید

    پاسخ:
    می رسیم خدمتتون...

  • یه بچه مسلمونِ منتظر
  • دست خالی برنمی گردم این دیگه یه اعتقاده

    آخه همیشه اذن دخلوم فقط باب الجواده


    به ما هم سر بزنید و دنبالمونمون کنید♥