"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

اولین خانه

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ب.ظ
زیارت خانه خالق
روزی افراد لایق...
  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ب.ظ
  • سید.م

نظرات  (۶)

خیییییلی دیگه قشنگ
پاسخ:
ممنون دوست عزیز...
  • فرزانه رهبر
  • احسنت زیبا بود
    ان شاءالله
    اطراف خانه ی خالق پاک شود از
    وهابیون !

    تا ..
    ما که نه ؛ اما لایق ها
    با خیال راحت تری زیارت کنند...


    راستی این که نوشتید اولین خانه ؛
    منظور بیت المقدس بود ؟! یا نه ؟
    پاسخ:
    إن أول بیت وضع للناس للذی ببکّه مبارکا و هدی للعالمین(آل عمران/96)
    اولین خانه روی زمین همین کعبه است...
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • :)
    اللهم الرزقنا 

    ممنون دعوت می کنید 
    آخرین مطلب من رو بخونید
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    چشم...
    من فکر کنم اینا رو قاطی کردم!

    اولین خانه ؛ اولین قبله .

    ولی چرا با اینکه اولین خانه ، کعبه است اولین قبله شد بیت المقدس؟!


    پاسخ:
    بابت تأخیر عذرخواهم
    +
    پاسخ سوال شما رو خدای متعال در آیه 143 سوره بقره داده، در واقع علتش شناخت تابعین پیامبر از غیرشون هست...
    میزان تسلیم و اسلام محک خورد با این تغییر قبله...