"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

استاد ۲

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ق.ظ

گیر مشترک همه مردم جهان

به اختلاف مراتب

در معرفت و باور داشتن خداست...

  • موافقین ۱۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ق.ظ
  • سید.م

نظرات  (۱۱)

همین الان داشتم در موردش فکر می کردم
واقعا چطوریه باورهای بعضیامون (از جمله خودم) انقد ضعیفه...
پاسخ:
استاد در پاسخ به همین سوال می فرمودند که رابطه ی معرفت به خدا با عمل دو طرفه ست. یعنی ما همون قدر که معرفت داریم هم عمل نمی کنیم...
من عرف نفسه فقد عرفه ربه
اگه خودمونو بشناسیم خداروهم شناختیم
  • زهرا احمدآبادی
  • لایک....
  • شیـعــِـه مـولا عـلی
  • واقعا++
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • به قول محمد بی نام ،
    تازه وقتی گفتی "باور دارم"
    امتحان شروع می شه!!!!!
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • لایک
  • آذین &گیتی
  • دقیقا...
    ++
    ما آپ هستیم :)
  • مسعود دهقان
  • جمله استاد یحی القلوب است
    چون منشا آن احادیث است
    پاسخ:
    احسنت...
    آفرین...
    سلام استاد
    چرا هستم
    همینجام:)

    پاسخ:
    سلام
    آخه پیداتون نبود...
  • خانوم زرافه
  • بسیار زیبا :)