"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

سیر(حاشیه) ۲

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ق.ظ
تاکید بر "سیر" سابق:

اصلا "سیر" یعنی
حرکت شبانه...




* سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام...
(إسراء/۱)
  • موافقین ۶ مخالفین ۱
  • شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ق.ظ
  • سید.م

نظرات  (۱۰)

  • روشنا ی صبح
  • اگه بگم بجای  سِیر!! چی خوندم ملت تا ی ساعت بهم میخندن!!! :دیییی
    +
    موافقم...
    پاسخ:
    :)))
  • فاطمه صادقی
  • واای ب حال من که همش خوابم:(
    پاسخ:
    عام البلوی است...
    بنده هم مبتلا هستم...
  • شیـعــِـه مـولا عـلی
  • :I
    پاسخ:
    :-0
    خواب شب اگر اجازه بده 
    که تا حالا نداده
    فقط برای مهمانی رگها تا صبح بیداریم :(
    پاسخ:
    مهمانی رگ ها؟؟
    مهمونی ها 
    رگ کی تایپ شد 
    پاسخ:
    آها، بله...
    +
    اتفاقا در حدیثی از کتاب الخصال دیدم که جز برای سه کار، مطلوب نیست شب بیدار ماندن...
    و قطعا گپ و گفت ها و مهمونی ها جزء این سه کار نیستند. به هر حال عام البلوی است. یا خوابیم، یا الکی بیدار...
    +
    سیر و سلوک إلی الله بدون شب میسر نیست...
  • زهرا نیازی
  • تولیدی سید چه پست های سنگینی تولید مینماید ... احسنت :)
    پاسخ:
    :))
    التماس دعا...
    پاسخ:
    محتاجیم...
    مردم نصفه شبا چیکار می کنن من چیکار می کنم:|

    پاسخ:
    بیداری سحر رو خدا روزی همه ی ما بکنه...
    مردم نصفه شبا چیکار می کنن من چیکار می کنم:|

  • فاطمه صادقی
  • میشه اون سه تارو ب منم بگین خیلی دوس دارم بدونم:)
    پاسخ:
    حدیث دقیق تو خاطرم نیست، اما اگه اشتباه نکنم این ۳مورد بود:
    تلاوت قرآن
    طلب علم
    و شب زفاف...