"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

بزرگترین عید خدا

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۳۹ ق.ظ

حقیقت عید غدیر

ولایت است و ولایت هم،

حقیقتش اولویت دادن به ولیّ

و این ولایت زمینه هایی دارد که من بدانم:

او از من به من آگاه تر است

و از من به من مهربان تر است

و آزاد است از تمام کشش ها و جاذبه های دنیا...


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۳۹ ق.ظ
  • سید.م

نظرات  (۵)

سلام
بزرگترین عید خدا بر شما مبارک :)
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک...
سلام سید.
عیدتان مبارک
پاسخ:
سلام علیکم
عید شما هم میارک باشه...
  • پیام غدیر ...
  • عید کمال دین ، سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و  ولایت امیر المومنین علیه السلام بر شما شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد. عید برشما مبارک
    پاسخ:
    بر شما هم مبارک

    سلام سید

    عیدتون مبارک

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام عزیز
    بر شما هم مبارک
    محتاجم...
  • سایت تفریحی چفچفک
  • سلام..

    ایول وبلاگ شما هم در سال 94 وبلاگ برتر بوده الان داشتم نگاه میکردم خوشبحالت..سایت تفریحی بنده کی انتخاب بشه خدا میدونه

    پاسخ:
    سلام
    إن شآءالله میشه
    ولی خب وبلاگ برتر شدن توی اینجا، یعنی فعال بودن، همین. هیچ ارزشی به همراهش نیست. حتی اگر محتوای مفیدی هم نباشه بلکه خطرناک هم باشه...