"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

از باب...

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸ ب.ظ
نعمت هایمان را
فقط خودمان آگاهیم
لابد از باب...*




* وَ أمّا بِنِعمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّث(ضحی/۱۱)...
  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸ ب.ظ
  • سید.م

نظرات  (۹)

  • زهرا احمدآبادی
  • جمله تامل برانگیزی است
    پاسخ:
    قرآن اصلا برای تدبر است...
    ممنون از حضور سبزتون.

    پاسخ:
    خواهش می کنم
    سبز....
  • محمد محمدیان
  • ولادت حضرت معصومه ( س ) و روز دختر بر شما مبااارک
    پاسخ:
    و بر شما نیز...
    آره واقعا. ..
    ممنونم که سر زدید 
    پاسخ:
    خواهش می کنم...
    کدوم نعمت رو میشه گفت اصلا آنقدر 
    زیادن که نمیشه انتخاب کرد 
    الحمد الله
    پاسخ:
    هر قدر که میشه گفت...
    الحمد لله...
  • زهرا نیازی
  • بعله برای نعمت های بسیار ... خداروشکر
    پاسخ:
    الحمدلله...
    کاش چشم هایمان را باز کنیم..
    اما من فقط نداشته هام رو میشمارم وگاهی همه ی زندگیم گره میخوره بهشون..

    خدایا نگام کن
    .
    .
    .
    ممنون که سری به دیار ما زدید..
    پاسخ:
    به خوبی ها هم نگاه کنید. مثبت گرا باشید...
    +
    خواهش می کنم...

    قران

    سراسر حدیث ولایت است

    ما خودمان میدانیم

    که چه نعمتی داریم

    نعمت ولایت....

    "ثم لتسئلن یومئذ عن نعیم"سوره تکاثر

    دربرخی از روایات نقل شده

    که منظور از نعیم در این ایه نعمت ولایت است.


    الحمدلله رب العالمین

    علی امام من است و منم غلام علی...

    پاسخ:
    عالی بود...
    سلام
    نعمتهای خداکه قابل شمارش نیست اگر خوب ببینیم
    پاسخ:
    سلام
    هر قدر که میسر است...