"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

دوست

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ب.ظ

همان که هر دو سِت

همراه توست...


* فی الدنیا و الآخرة...

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ب.ظ
  • سید.م

نظرات  (۱۵)

قشنگه
پاسخ:
:)

او هر دو ست هست

مهم نوع بازی ماست

سعد الدنیا و الاخره؟

یا

خسرالدنیا و الاخره؟

انتخاب نوع بازی با ماست...

پاسخ:
آخه بنده خودمو بهشتی فرض کردم، گفتم دوست اونه که هر دو ست باهام باشه...
:)))))))
سلام
ممنونم که به وبلاگم سر زدید..
با افتخار لینک شدید..
منتظر نظرات زیبایتون هستم.
یاعلی(علیه السلام)
پاسخ:
سلام
ممنون، شما هم لینک خواهید شد...
+
چشم... یا علی(علیه السلام)
یادهر اف لک من خلیلی...
پاسخ:
یا ویلتی لیتنی لم أتخذ فلانا خلیلا( فرقان/ ۲۸ )
  • چشم به راهم ...
  • خوب بود !!!
    یا رفیق من لا رفیق له

    خیلی خوب بود.
    پاسخ:
    :)
    چه ترکیب زیبایی بودا پس نمی دونستیم
    پاسخ:
    :))
  • یک دختر شیعه
  • یا رفیق من لا رفیق له
    :)
    خیلی عالی بود

    پاسخ:
    :)
  • یک دختر شیعه
  • عه من کامنت خانم پرواز رو ندیدم:)همین الان دیدم مثل ایشون شده:)
    پاسخ:
    الخیر فی ما وقع...
  • 🌼yare deldar🌼
  • فدای سرتون خواهر خوبم..
    لینک میشید..یا حق..🌷
    پاسخ:
    تا حالا تجربه نکردم حس خواهر بودن رو...
    یا علی...
    خیلی خوب بود و جالب
    ممنون ک اومدید:)
    پاسخ:
    خواهش می کنم...
    وب خوب و جاالب و قشنگی داری 

    دوسش داشتم

    لینکتون کردم 
    پاسخ:
    لطف شماست...
    ممنون...
    آدرسمو اشتباه گذاشتم

    توی این وبم لینکتون کردم

    +++ ممنون از حضورتون
    پاسخ:
    بله، شما هم لینک خواهید شد...
    +
    خواهش می کنم...
  • ...:: بخاری ::...
  • خخخخخخخ ست نه. دست! :))
    پاسخ:
    باید پارسی پاس داشت؟عایا؟؟!!
    :))
  • ...:: بخاری ::...
  • خخخخخخخ ست نه. دست! :))