"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

عین صاد

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ
پوشاندن از سرِ "محبت" است
و هُنَّ لِباسٌ لَکُم
وَ أنتُم لِباسٌ لَهُنَّ
بدون "محبت" نمی شود...




* آن را فراموش کن، بیا مست شو با یا خَیرَ السّاتِرِینَ...
  • موافقین ۱۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ
  • سید.م

نظرات  (۱۱)

چطوری برادر؟ قربانت بروم
پاسخ:
سلام برادر ...
راهی برای ارتباط می گذاشتید بد نبودا...
  • فاطمه صادقی
  • چقدر زیبا...
    پاسخ:
    :)
  • ahmad seydmohammadi
  •  با  سلام  و خسته نباشید 
    ایام شهادت امام صادق تسلیت 
    ممنون که به ما سر زدید 
    منتظر حضور دوباره شما هستیم و خوش حال میشیم  تا ما را از نظرات و پیشنهادت خود بهرمند سازید
    اگه با تبادل لینک موافقین خبر بدین 
    با تشکر 
    مدیریت کانون فرهنگی و هنری شهید پذیره - شهرستان تایباد 
    پاسخ:
    سلام
    بر شما هم تسلیت...
    إن شآء الله دوباره سر می زنم...
    برای تبادل هم بسم الله...
  • روشنا ی صبح
  • تعبیر جالبی بود!! و صدالبته قشنگ!
    پاسخ:
    ممنون از شما...
  • مرتضی استاجی
  • پوشاندن از سر محبت است؟؟؟؟؟
    الان لباس من خیلی مهربونه؟
    پاسخ:
    :)))))))
    اگر مرادتون لباس تنتونه که این حرف از شما فی غایة البعد است...
    چرا پوشاندن مصدری است که اشاره به فاعل دارد، مثل تملیک و لباس تنتان فاعلیتی ندارد تا این جمله بر آن بار شود و الفرق واضح. ر.ک: روابط متکامل زن و مرد(عین.صاد)
    +
    و اگر مرادتون همان لباسی ست که در آیه شریفه ست، باید عرض کنم که تلازمی بین لباس معهود با مهربانی نیست. بلکه هر کس محبت کسی را داشت، لباسش می شود...
    +
    ضمن پوزش از حضرتتان...
  • من مسلمانم
  • درود بر شما
    پاسخ:
    :)
    سلام
    مطلب بسیار زیبایی بود..
    وبلاگ زیبایی دارید..
    ممنونم که به وبلاگ من سر زدید..
    خسته نباشید
    یاعلی(علیه السلام)
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید...
    خواهش می کنم...
    ممنونم...
    یا علی(علیه السلام)...
  • ...:: بخاری ::...
  • اخی...اره...
    لباس من کجایی:((((((( هعی:((((

    پاسخ:
    :))))
    +
    چرا جذب لباس می شید؟؟
    از خیر الساترن بودن خدا، به میزان محبتش به خودتون پی ببرید...
    نمی خوام من لباسمو می خوام:(((
    آره!
    اگر محبتش نبود من الان.....:)

    پاسخ:
    :))
  • شیـعــِـه مـولا عـلی
  • قشنگ بود