"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

بیت النور

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ق.ظ

صادرات نور خوب پیش می رود

امان از تحریم وارداتش...


* و این قصه ی بیت النور من است...

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ق.ظ
  • سید.م

نظرات  (۱۰)

  • فاطمه صادقی
  • ؟؟؟؟
    پاسخ:
    خود را تشبیه به بیت النوری کردم که صادرات نور داره ولی واردات نه و داره به سیاهی کامل تبدیل میشه...
  • فرزانه رهبر
  • :(
  • ماسال نیوز
  • موفق باشید
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • مطالبتون خیلی جالبن.....من گاهی اوقات کلی فکر میکنم تا منظوره بعضی پست ها رو متوجه بشم....
    پاسخ:
    لطف دارید...
    از ضعف قلم بنده ست... و إلا متن باید روان و عمیق باشه...
  • ܓ✿ بانوی بهار
  • عنوان رو که دیدم یاد بیت النور حضرت معصومه افتادم
    پاسخ:
    بله...
    خوب است شما لااقل صادرات دارید ...

    گمرک نور ِ ما کلن تعطیل است... نه صادرات دارد و نه واردات...

    بابت صادراتتان شکرگزار باشید...
    پاسخ:
    از این جهت نگاه نکرده بودم اما نور که فاسد نمیشه، صادرات نشه خودمون مستفیض می شدیم...
  • رافضیــة ...
  • خیلی زیبا مینویسید..

    عاقبتتون بخیر
    پاسخ:
    زنده باشید...
    کاش می شد براتون نظر گذاشت...
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • این چه حرفیه....شما قلمتون عالیه.....مختصر مینویسین و  پربار و زیبا.....موفق باشید.
    پاسخ:
    لطف دارید...
  • ...:: بخاری ::...
  • یک طرفه است...
    پاسخ:
    ...
  • بهارنارنج :)
  • احسنت!
    پاسخ:
    :)