"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

مجمع اشرار

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۸ ق.ظ

مدارس راهنمایی

دبیرستان

و حتی گاهی دانشگاه ها

آری، بهترین های امت رسول الله، متأهل ها

و اشرار امت، مجردهایند...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۸ ق.ظ
  • سید.م

نظرات  (۱۶)

  • فرزانه رهبر
  • احسنت
    دیگه مجبوریم تا آخر عمر شرور بمونیم چه میشه کرد!!!:)))
    پاسخ:
    خب از خوبا بشید...
    نمی شه!
    ینی میشه ولی نمی تونم!

    پاسخ:
    چرا؟؟
    نمی ذارن!
    بعضی ها!
    و من نمی تونم در مقابلشون خود دار باشم!!

    پاسخ:
    جوان مجرد و بیکار از چشم رسول خدا افتاده...
    دیگه از ما گذشته!!
    پیر پسر شدیم!
    بیکار هم نیستم!:))
    پس احتمالا هنوز از یکی از چشماشون نیفتادم!
    ( من تو فضای آلوده نتونستم خودمو حفظ کنم چه بسا جوونای مجردی که پاکن!)
    پاسخ:
    اونا که نتونن خودشون رو حفظ کنن، ازدواج برشون واجبه...
    نمی تونم...

    پاسخ:
    می تونید...
    +
    کاش ۱جایی مثل واتس اپ صحبت می کردیم که راحت تر باشیم...
    نمی شه!اونی که باید طرف دیگه ی این ازدواج باشه رضایت نمی ده مسلمون شه!
    و در ضمن پول ندارم خانواده هم حمایت نمی کنه به دلیل اختلافات!!!
    ( واتساپ ندارم اما ایستا دارم:)  )

    پاسخ:
    دنبال زن خوب باشید...
    پیدا میشه...
    نمی تونم!
    نمی تونم:(
    نمیشه:(
    زن خوب برای من کسیه که دوسش دارم:(
    +شما نفست از جا گرم میاد احتمالا!!

    پاسخ:
    من دیگه حرفی ندارم!!!
    +
    جان؟؟ :-0
    منم همینطور!!!:))))
    والا o-O از جا گرم میاد دیگه!
    عاشق نیستی درک نمی کنی!!!

    پاسخ:
    و ما أدراک ما العشق...
    شاید هم عشق نیست و یک هوسه!!!
    اما هوس شیرینی است:(

    پاسخ:
    العبد یدبر و الله یقدر...
    زدین شبکه عربی:))
    آخ جوون شوی عربی:))))

    پاسخ:
    آقاااااا :-0
    :)))))))
    من با این وعضم قراره بروم حوزه!!!!!!!!!!:)))))
    بیچاره حوزه ای که من توش درس بخونم!
    صرفا جهت علاقه به درس دین خوندنه و از سر جوگیری ولی حوزه حتما به طلبه فاسدی مث من نیاز داره!:(
    بیچاره مردمی که من عالمشون باشم!!:((((

    پاسخ:
    إن شآء الله که طلبه ی ربانی بشید ازتون استفاده کنیم...

    چیز محالیه!
    ولی انشالا:)
    البته فک نکنم به اونجا برسه و قبلش توسط پدر گرامی به قتل می رسم حتما:)))

    پاسخ:
    أبوی راضی نیستند؟؟
    طلبه بشید خدا کمکتون می کنه...
    نخیر:(
    مذهبی دو آتیشه هستنن منتها از نوع مسیحی:))
    انشالا:(

    پاسخ:
    جان؟؟ :-0
    +
    "فداک" باید مدال مستدام ترین مهمان رو به شما بده... :)))
    خخخ ینی مسلمون نیستن هم دین نیستیم:)
    :)))))))))))))خب بده دیگه!!!
    من هر جا می رم به این زودیا کنده نمی شم خیالت تخت!!!:))))
    پاسخ:
    جدا؟؟ یعنی شما مسلمان شدید؟؟
    چجوری؟؟
    بله
    البته مصلا مسلمان!!!هنوز کار زیاد داره که بشم مسلمان...
    از طریق یکی از دوستان مسلمان به فکر راجب اسلام واداشته شدم:)
    و‌ خوشم اومد از اسلام...
    البته قبلشم خیلی شخصیت حضرت علی مورد توجهم بود:)


    پاسخ:
    با افتخار، امام اول ماست...