"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

"فداک"

الف قامتت که خم شد، نام باغت شد "فدک"

هدیه ی "سیده گمنام"

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۲ ب.ظ
آقا!
 وقتی دعای شهادت می کنم
حس می کنم تبسم می کنی و می گویی
اندازه ات نیست هنوز
آقا!
به سادگی های دلم نخند
تنها دلخوشی ام همین است...
  • موافقین ۱۳ مخالفین ۱
  • شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۲ ب.ظ
  • سید.م

نظرات  (۱۳)

++
سلام..
خیلی زیباا..
ان شالله پایان زندگی هممون شهدت باشه..
یاعلی(علیه السلام)
پاسخ:
سلام
إن شآء الله...
یا علی(علیه السلام)...
چقد زیباست
خیر است
الهی رضا برضاک تسلیما لقضائک

یه شهید تو وصیتنامه اش نوشته بود خدایا من دائم ارزوم شهادت بوده ولی الان فکر میکنم طلب این شهادت از روی نفسم هست و بخاطر تونیست پس خدایا
الهی رضا برضاک تسلیما لقضائک
  • 🌼yare deldar🌼
  • هر‌چه از دل برآید لا جرم بر دل نشیند..
    واقعا همینه..
  • سیده گمنام
  • :)

  • سینا مرادی
  • جالب بود دوست عزیز
    پاسخ:
    ممنون...
    از نویسنده ی مطلب تشکر کنید...
    آقا برای حال ما و دعاهای بی تلاشمان گریه نکند...نمی خندد...
    پاسخ:
    توجه نفرمودید
    ان شاالله روزیتون..
    پاسخ:
    إن شآء الله...
  • بُتِ بزرگ
  • همین الآن آماده اید شهید شوید؟!
    پاسخ:
    آخرش آره
  • ...:: بخاری ::...
  • قدر شرح اسم این وبلاگ دوستش داشتم.
    پاسخ:
    چی رو؟؟کی رو؟؟
    شما توجه نفرمودید!
    پاسخ:
    باشه:)))
  • ...:: بخاری ::...
  • پست رو.


    +ممنون از خصوصی وبلاگم. من فارسی خوندمش.